salah siapakah ini!!!!!




 Wajarkah perkara ini berlaku?? sewaktu menatap gambar ini, pelbagai perkara bermain di benak pemikiran ku.. mengapakah manusia melakukan perkara yang mana binatang pon tak sanggup nak buat.. dimanakah mereka meletakkan akal yang dikurniakan tuhan kepada mereka?? ini lah antara persoalan yang bermain kepala aku sekarang nih..

 Kejadian pembuangan bayi dewasa ini memang sering dipaparkan didada akhbar, perbuatan tidak bermoral ni semakin kerap dilakukan oleh mereka yang hanya tahu berseronok tanpa memikirkan akibat yang bakal mereka tanggung.. beberapa rakan aku turut menyatakan rasa geram mereka kepada insan durjana yang membunuh bayi comel yang tidak berdosa ni..

 Aku harap sangat pihak berkuasa dapat mengambil tindakan yang tegas kepada mereka yang didapati bersalah dalam kes ni, klu boleh hukum kedua-dua pelaku lelaki dan perempuan dengan seberat-berat hukuman supaya menjadi contoh kepada yang lain agar tidak melakukan perkara yang sama di belakang hari..

  p/s : kalau da rase diri tu tak mampu nak ader anak.. jangan buat perkara yang boleh beri kita anak!!!!!!!


 

3 maklumbalas:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mengong tul la org2 yg wat mende camtu! huh!

Nita said...

ape yg dilakukan nie mmg kejam...binatang yg xde otak pn xwat sume nie...keji sungguh!!!!! slalunye manusia yg bertindak mcm nie sbb bukan berfikir dibawah kewarasan dan mengalami tekanan emosi yang melampau....

LeeAneem said...

Penyelesainnye hanye satu...KEMBALI PD AL-QURAN DN SUNNAH..INSYAALLAH....jalankan HUDUD....